Aktualności

Data publikacji 14.07.2020

Komenda Miejska Policji w Toruniu wraz z Mundurowym Klubem Motorowym Rzeczpospolitej Polskiej ogłasza konkurs fotograficzny "Kalendarz 2021", który rozpoczyna się dnia 10 lipca 2020r. i trwa do 31 sierpnia 2020r.

 

Regulamin konkursu fotograficznego ''KALENDARZ 2021" MKM RP

 

I. Organizator i czas trwania konkursu

  1. Organizatorem konkursu fotograficznego "Kalendarz 2021" jest MUNDUROWY KLUB MOTOROWY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z siedzibą w Toruniu

ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, tel. kom. +48 691 370 997 , fax +48 56 659 06 49,

email: prezydent@mkmrp.pl, strona www.mkmrp.pl - zwany dalej Organizatorem

oraz Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Toruniu.

Kalendarz objęty jest patronatem Komendanta Miejskiego Policji w Toruniu.

  • Każdy z Uczestników przystępując do niniejszego Konkursu zobowiązuje się stosować do niniejszego regulaminu oraz wyraża zgodę na jego postanowienia.
  • Konkurs rozpoczyna się dnia 10 lipca 2020r. i trwa do 31 sierpnia 2020r. Czas ten rozumiany jest jako czas na wykonanie i złożenie/przesłanie prac biorących udział w konkursie.
  • Udział w konkursie jest bezpłatny.
  • Zgłoszenie dokonane po terminie zostaną odrzucone.


II. Zasady Konkursu

  1. Do konkursu mogą przystąpić wyłącznie policjanci i członkowie MKM RP, którzy prześlą zgłoszenia spełniające wymogi określone w Regulaminie.
  2. Tematyką konkursu jest szeroko pojęta problematyka " Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z uwzględnieniem działań Policji Ruchu Drogowego „
  3. Każdy Uczestnik może nadesłać drogą elektroniczną od 1-3 prac.
  4. Fotografie zgłaszane na Konkurs muszą być własnością autora, nie mogą naruszać prawa ani praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych osób trzecich, a także ogólnie przyjętych norm obyczajowych.
     

Zdjęcie

  • Nie zezwala się na stosowanie fotomontaży polegających na łączeniu elementów zdjęć pochodzących z różnych plików lub dokonywania zmian w oryginalnej kompozycji zdjęcia.
  • Zdjęcia należy przesłać na konkurs tylko i wyłącznie drogą elektroniczną.
  • Zdjęcia muszą być zapisane w formacie JPG, TIF. Jedno zdjęcie nie może przekroczyć 5 MB, rozdzielczość: min. 300 dpi.
  • Selekcja prac na wystawę internetową odbędzie się na podstawie zgłoszeń przesłanych drogą elektroniczną na adres mailowy: jacekpolomka.mkmrp@wp.pl
  • Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać:

- fotografie w formie cyfrowej 300 dpi format jpg/ jpeg/ tif wraz z tytułem, opisem i pełnymi danymi autora/ imię, nazwisko, adres, nr. telefonu, adres mailowy.


III. Jury

  1. Decyzje jury są ostateczne.
  2. Jury na podstawie nadesłanych zgłoszeń i załączonych reprodukcji prac dokona oceny prac i wskaże listę zakwalifikowanych uczestników do wystawy pokonkursowej w galerii internetowej. 
  3. Lista zakwalifikowanych uczestników i ich prac zostanie opublikowana na stronach internetowych www.mkmrp.pl oraz www.torun.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl , najpóźniej do 10 września 2020r.

 

IV. Nagrody

  1. Nagroda główna to wykorzystanie fotografii w kalendarzu MKM RP na rok 2021.
  2. Zdjęcia trzech najlepszych osób zostaną wyróżnione Klubowym upominkiem. 
  3. Prace zakwalifikowane przez jury zostaną zaprezentowane na wystawie w galerii internetowej.

 

Karta zgłoszenia do konkursu fotograficznego. 

 

 

Prezydent
Mundurowego Klubu Motorowego
Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Wożniak
                                                                 

Powrót na górę strony